ترنم

(وحیده سلیمانی ماهانی)

ترنم

(وحیده سلیمانی ماهانی)

طبقه بندی موضوعی

خادمین نوروزی

سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۴۲ ب.ظ

باز هم هیاهوی نوروز،بازم دست های گره خورده برای آسایش مسافرین نوروزی .روز های پایانی اسفند روزهای پر از تکاپو ،انرژی و پویایی برای کسانی است که قرار است 18 روز آسایش و امنیت مسافرین نوروزی را تا مین نمایند . سرخ پوشان هلال احمر ،سفید پوشان 115 و سبزپوشان نیروانتظامی ، افرادی که تک تک شان خانه ،خانواده و آسایش خود را رها کرده تا حضورشان تعطیلات و سفری امن و امان را برای هموطنانشان فراهم نماید.

و اما اینجا باغ شاهزاده ماهان ، باغی که زیبایی و عظمتش تداعی کننده حسرتی است که بر دل شاهزاده ای ماند که شاید تمام آرزویش اتمام ساخت این باغ بود و صدای جریان آب و شور و هیجان مسافران آرامشی است برای خادمین نوروزی.

ما سرخپوشان هلال و سبزپوشان نیروی انتظامی برای انجام رسالتمان در عید نوروز از 27 اسفند ماه در محوطه باغ شاهزاده ماهان مستقر شده ایم و تا به امروز که 14 روز از آغاز این طرح سپری شده است روزها،ساعت ها ، دقایق و ثانیه هایی پر از شور و هیجان ،خستگی و اضطراب ، غم و شادی را پشت سر گذاشته ایم و چه لحظاتی که در درون پر از غم بودیم ولی از بیرون با لبخندی پذیرای مسافرین تمامی لحظات این روزها خاطراتی ست که تا مدت ها در ذهن باقی خواهد ماند .

مسافرانی با لهجه های متفاوت،با اداب و رسوم متفاوت ،پوشش متفاوت و اما همه گرم و صمیمی و همه مشترک در یک چیز ایرانی بودن و شاید پر اضطراب ترین لحظات برای ما چه سرخ پوشان هلال و چه سبزپوشان نیروی انتظامی لحظاتی است که خبر آمدن بازرسی به گوش برسد لحظاتی پر از هیجان برای اثبات بهترین بودن ،حضور بازرسانی که خود نیز شادی عید را رها کرده اند تا اطمینان یابند از صحت امور انجام شده در پست ها .

شاید حضور ما در پست ها بیشتر برای راهنمایی مسافران  باشد ولی اکیپ نیروی انتظامی مسئول حفظ امنیت اینجاست  و مانند همیشه این مردان روزها و شب های سخت خواب را بر خود حرام کرده اند تا امنیت در اینجا برقرار شود حتی ضربات کمربند جوانان یاغی را بر بدن خود احساس نموده اند و لیک دست  از وظیفه خود بر نداشته اند .   



وحیده .ماهانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۲
وحیده سلیمانی ماهانی

نظرات  (۳)

۱۴ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۵۹ دلباخته آستان...
سبزپوشان نیروی اتظامی+سپیدجامگان اورژانس+یقه آبی های هلال درود خداوند بر شما...
پاسخ:
سپاس
خداقوت ب زحمت کشان هلال احمر
پاسخ:
سپاس
خسته نباشید پاینده باشید 
پاسخ:
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی