ترنم

(وحیده سلیمانی ماهانی)

ترنم

(وحیده سلیمانی ماهانی)

طبقه بندی موضوعی

کاش زندگی دری به عقب داشت

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۵ ب.ظ



کاش میشد بر میگشتم عقب ، درست همونجایی که غلط شروع شد ،همونجایی دل بستم به چیز هایی که نباید می بستم ،چشم هایم را بستم و گذر زمان را ندیدم ، زمان هم با سرعت گذشت و گذشت و حالا من ماندم و رویا ها و آرزوهایی که شاید عمر خیلی هاشون بسر امده من ماندم و اهدافی که بعد از سالها در نقطه شروع ایستادن و من سعی میکنم باز شروع کنم و موفق باشم و بدست آورم هر آنچه را که آرزو داشتم اما چگونه باز گردانم ثانیه ها ، دقایق ، ساعت های از دست رفته را .

می خواهم دل بدهم به زندگی ، به خودم ، به اهدافی که گرد و خاک زمان بر آنها نشسته است .دلم دستی را می خواهد که حضورش تکیه گاهی باشد برای زدودن غبار از آرزوهام و دریابد مرا در این دریا متلاطم و خروشان زندگی .

و.ماهانی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۶
وحیده سلیمانی ماهانی

بازگشت به عقب

گذر زمان

نظرات  (۱)

۲۷ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۳ جواد صفائی
بسیار زیبا نوشتید....قلمتون ماندگار...
پاسخ:
سپاس اقای صفایی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی