ترنم

(وحیده سلیمانی ماهانی)

ترنم

(وحیده سلیمانی ماهانی)

طبقه بندی موضوعی

خدا...

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۱۸ ب.ظ



وقتی غم تمام وجودم را فرا می گیرد

و سرشار می شوم از حس اضطراب و تنها ماندن میان توده های تنهایی

وجودت مانند چراغی نورانی درونم را روشن خواهد کرد

 و من خواهم یافت تو را در میان انبوه دلتنگی و اضطراب

 و تو چه کریمانه می گشایی آغوشت را به سوی من 

و در می یابی من تنهای مضطرب را ...

و.ماهانی 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۴
وحیده سلیمانی ماهانی

جمله ناب

جمله ناب خدا

خدا

غم

نظرات  (۱)

روی خود را برنگردان، ضعف می گیرد مرا
دکترم گفته که من
کمبود " روی " دارم کمی


سلام
خسته نباشی
وبلاگ زیبایی داری با مطالب عمقی و محتوایی
موفق باشی
پاسخ:
سپاس بزرگوار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی